Republika Slovenija
Občina Celje
Občina Dobrna
Občina Štore
Občina Vojnik

Hramba poslovne dokumntacije Natisni

22. julij 2014 ob 08:50
Področje: Obdavčitev  |  Ureja: DURS, Davčni urad Celje


Koliko časa morata s.p. in d.o.o. hraniti poslovno dokumentacijo, tudi v primeru zaprtja s.p. in d.o.o., za namen davčnega nadzora?

Lep pozdrav.


Odgovori (1)

23. julij 2014 ob 11:36
Na vaše vprašanje z dne 22.07.2014 vam odgovarjamo sledeče.
 31. člen ZDavP-2 določa, da so osebe, ki so dolžne voditi poslovne knjige in evidence v skladu s tem zakonom ali na njegovi podlagi izdanim predpisom, drugim zakonom ali računovodskim standardom, jih dolžne voditi tudi za namene izvajanja zakonov o obdavčenju in tega zakona.
32. člen ZDavP določa, da se dokumenti in evidence (v nadaljnjem besedilu: dokumentacija) iz 31. člena tega zakona morajo za namene iz prvega odstavka  31. člena tega zakona v fizični oziroma elektronski obliki hraniti do poteka absolutnega zastaralnega roka pravice do izterjave davka, na katerega se nanašajo, če s tem zakonom ali zakonom o obdavčenju ni drugače določeno.
 126. člen ZDavP-2  v šestem odstavku določa, da ne glede na določbe o zastaranju pravice do odmere in izterjave, davčna obveznost preneha, ko poteče deset let od dneva, ko je prvič začelo teči, razen če je bilo zastaranje pravice do izterjave zadržano. V tem primeru se čas zadržanja ne šteje v čas zastaralnega roka
 Iz navedenega izhaja da mora zavezanec hraniti poslovno dokumentacijo deset let to je do poteka absolutnega zastaralnega roka.
 Lep pozdrav,
 Davčni urad Celje